Normaal
er lopen geen mannetjes meer op de maan en geen kabout ziet de vloer nog vegen, de bezoon
weer ik van mijn sprekken is gedaan en nooit heb ik die beloofde pluim gekregen en niemand heeft mij ooit op die met de angst gezen
of van de boef gerad met pijn en boog dat eindeloze boek is uitgelezen alle prinsen hangen nu aan de tocht
ik kan geen elfjes niet meer tekenen het moeten allemaal kozaaksen zijn ik kan geen tovertaal meer spreken koningen op een troonen zijn gemeen
ik kan niet meer vliegen door de stijd zonder dat ik een betaal en de mensen werken niet meer voor hun dromen ze worden oud en grijs en kaal
en de dieren willen niet meer met ons praten en iedereen vindt dat gewoon normal come on normal
geen reus rust nog in zijn diepe tal nadat hij de zee heeft uitgegraven geen draak vliegt nog in mijn leste geval en geen rivier kan ons nog laven
achter die wallen sterven ik niet meer te zoeken en de verdronken steden staan allemaal droog alleen donker geheimen gaan er te doeken alle helden hangen nu aan de tocht
ze kan geen rafjes niet meer tekenen wat allemaal dikke kwallen zijn ze kan geen tover te gaan ik en onze vrienden zijn gemeen
ze gaan niet meer ellen door de straten zapper dat ik een gasboete haal en ze snappen niks meer van hun dromen ze drijven verder in een visbokaal
jij willen niet meer met ons praten iedereen vindt dat gewoon normaal gewoon normaal
vinden we het zijn kast van morgen met tijd heeft het land verlaten en iedereen waard zeggen zorgen over morgen maar had geen staat meer aan begraten
geen meningen, roepen nog luid geen morgen net worden op een man geen volgeschiet nog boven de bergenuit en niemand die nog met mij spelen kan
naakt rondrennen is plans tapoe als oogst moet sluiten en ons mondjes moeten doen als oogjes moeten sluiten, als mondjes moeten doen
want wie verspreken wij allemaal ons heel leggen grondte mensen taal want zo voelen wij onzindelijk normaal
z dat dan het einde het is nu heel erg gando
